neděle 20. března 2022

První jarní den

Přemítám o článku. Co bych tak chtěla napsat. Je jaro! Venku svítí slunce, ale fouká hrozný, studený vítr. Aspoň u nás na kopci. Včera jsme byli na výletě. Stejně jako před týdnem. Baví mě to. I když to znamená, že se mi víkend doma scucne na jeden jediný den. A to bohužel obvykle obnáší i uklízení. O víkendu. No fuj! Ale přes týden na to nemám čas. Blbý dojíždění.

A taky nemám čas na šití. Tak se vždycky odhodlávám, že se do toho o víkendu pustím. A pak se mi nějakou záhadou nakonec nechce. Vždycky je to dilema, jestli teda mám šít, když se mi nechce a je to můj volný čas, nebo ne. Potíž totiž je v tom, že se mi do toho sice nechce, ale když se do toho pak dám, náramně mě to baví. Někdy. Někdy je to spíš o tom, že řeším problémy, které vznikly a stejně se nedobéřu toho, co s tím.

Pro potěšení a povzbuzení jsem si přečetla svůj dva roky starý článek Nejkrásnější období roku: jaro. A hned mě napadlo, že mám dvě oblasti, ve kterých se pořád jen plácám a chtěla bych s nimi trochu pokročit: je to již zmiňované šití (chtěla bych zkusit i boty) a samozřejmě psaní. Na obojí jsem si našla kurzy a teď už je zbývá jenom vystudovat. Pokud máte chuť, můžete se podívat na můj loňský jarní bucket list v době covidové. Už se těším, že letos vymyslím nový! Když už se zase normálně může mimo okres. ;-) Co vy? Máte nějaké plány na jaro?


Žádné komentáře: