sobota 5. května 2012

Co mi dělá radost?

  • Představa, že bych si mohla ilustrovat blog.
  • Vědomí, že budu mít obrázky na výstavě.
  • Když se někomu líbí můj obrázek.
  • Když se ráno sama už budím brzy.
  • Letní počasí v březnu.
  • Vypravit se do neznáma a přijít někam, kde to dobře znám, ale dlouho jsem tam nebyla.
  • Stříbrný náramek s přívěsky ve tvaru kytiček. 
  • Písnička, kterou jsi mi zpíval, a šťastné vzpomínky s ní spojené.
  • Nádherně hřející slunce za oknem už v 9 ráno.
  • Volný víkend přede mnou.
  • Podívat se na Čarodějky.
  • Sdílení – říct kolegyni o svých problémech a mít její důvěru a dozvědět se její.
  • Těšit se na víkendový výlet.
  • Mít lehkej batoh, takže mi nevadí držet ho v autobuse v ruce.
  • Říct někomu, že jdu do práce a uvědomit si, jak dobře a dospěle to zní. A jak jsem ráda, že mám práci.
  • Vědomí, že mi to sluší.
  • Svěží a lehce sychravý ranní vzduch.
  • Vymyslet si nový projekt a celý týden si psát, co mě zaujalo.
  • Příjemně prohodit pár slov s prodavačem.
  • Ranním vstáváním si prodloužit den.
  • Užívat si poloprázdného Brna, protože jsou všichni doma nebo ještě spí.
  • Nakoupit si hned po ránu a nemuset tak řešit večeři.
  • Vstát sama od sebe tak brzy, že se můžu podívat na Šťastný blog, navštívit náhodou potkané farmářské trhy a ještě přijít do práci dřív než jindy.
  • Objevit v novinách akci, kterou bych mohla potěšit přítele.
  • Psát si poznámky za chůze a kašlat na to, co tomu říkají ostatní.
  • Říznout se a zjistit, že to není nic vážnýho. 
  • Docela dobře povedené sushi a hned napoprvé. Snad jen trochu míň rýže a bude dokonalé ;-). 
  • Když se mnou chce jít přítel na suši a dvakrát mi nabízí, že bude platit on, protože u sebe nemám peníze. 
  • Opletená lavička nalezená na Šťastném blogu - quirella knitting
  • Když se mi podaří někomu zlepšit náladu, i když ho ještě moc dobře neznám. 
  • Když se kvůli mně někdo vrátí na raut, přestože už chtěl jet domů. 
  • Opalovat se v kuchyni přes otevřené okno. 
  • Jen tak dostat pohled od kamarádky z Prahy, protože si pamatuje, že mi to udělá radost.  
  • Když na mě někdo počká na oběd.
  • Návrat kamarádky ze zahraničí. 
  • Inspirace k příběhům.
  • Plánování věcí příštích.
  • Přemítání o tom, co všechno můžu vyřídit doma z postele.
  • Chvilka nerušené samoty...
  • Válet se v posteli a číst Harryho. 
  • Najít podobně "cáklý" lidi mezi těmi, kterých si vážím - např. Van Gogh si psal spoustu poznámek do různých zápisníků.
  • Začít číst 7. díl Harryho Pottera. 
  • Uvědomit si, že všechno nestojí a nepadá s jedním chlapem. 
  • Výlet po betlémech v Třešti
  • Průběžně si urovnat skříňku s oblečením.
  • Strávit večer s přáteli a hrát nějakou dobrou hru. 
  • Konečně dělat to, co jsem si naplánovala.
  • Zapálit si svíčku v solné lampičce. 
  • Udělat si chutný čaj a jen tak rozjímat při svíčkách. 
  • Udělat něco, co jsem už dlouho odkládala. 

Žádné komentáře: