čtvrtek 31. května 2012

Méně je více

Nedávno jsem si prohlížela svoje předsevzetí a připadalo mi, že se v nich tak nějak ztrácím. Jako jo, je to moc hezký, ale spousta z nich je jen taková teoretická. Potřebuju přesně vědět, co chci udělat, a pak můžu snadno posoudit, jestli jsem to udělala, a jestli se poté, co jsem to udělala, cítím šťastnější a spokojenější, nebo se nic nezměnilo. A tak jsem se rozhodla – i vzhledem k množícím se věcem, které bych měla vyřídit – sestavit konkrétní předsevzetí – buď vymyslet nová, nebo aplikovat ta stávající – pro následujících čtrnáct dní či měsíc. Snaha tedy byla mít je co nejkonkrétnější, ovšem postupem času jsem opět začala příliš zobecňovat.

Tak tady je, k čemu jsem dospěla v jednotlivých kategoriích:

ZDRAVÍ
  • 2–3 l tekutin denně,
  • svačit v 10 a 15 hodin,
  • 4. 6. ovocná či zeleninová očista,
  • přečíst Jak se zbavit brýlí,
  • psát deník,
  • nechat si předepsat kompresní punčochy,
  • pangamin 2 x denně 4 tablety (ráno a večer),
  • psyllium po obědě,
  • návštěva lékaře,
29. 5. – 12. 6.
  • citron s vlažnou vodou 30 minut před snídaní,
  • kopřivový čaj,
  • 2–3 šálky zdravotního čaje,
  • dýňová semínka nebo melasa, jáhly, mořské řasy, slunečnice,
  • jablečná šťáva,
  • čaj z březových listů,
  • měsíc bez salámů a sýrů, mléčné výrobky jen omezeně,
PŘÁTELÉ
  • ozvat se 9 vybraným známým,
  • nezapomenout na svátky a narozeniny,
  • vyzkoušet tři romantické tipy,
KREATIVITA
  • projít lamera,
  • 10 věcí z Až jednou budu mít čas,
  • zjistit, co je esej,
  • 29. 5. – 12. 6. psát si, co mě zaujalo,
  • oslavit Den dětí,
  • zhruba navrhnout Šumavu,
  • rozšířit si obzory – 3 témata,
POŘÁDEK
  • uklidit si na stole,
KRÁSA
  • napsat kaligraficky 3 haiku,
  • vyřešit foťák – nějak zlobí,
  • napsat 10 básní,
  • vymalovat 3 omalovánky a užít si to,
  • objednat se na pedikúru,
  • obarvit si vlasy henou,
VZDĚLÁNÍ
  • zpracovat základ kapitoly o komunikaci,
  • roztřídit hromady úkolů,
  • pořídit si nové spodní prádlo pod šaty,
  • každý den článek na blog,
MIMO
  • zajistit si ubytování na prázdniny.

Žádné komentáře: