čtvrtek 3. května 2012

Pokusy o krásu

Asi před týdnem jsem se pro vás rozhodla vyzkoušet dvě nové věcičky. Nebo spíš vám napsat o dvou nových věcičkách. Protože mě nebaví pořád si muset holit nohy, napadlo mě vyzkoušet voskové epilační pásky. Šla jsem do toho s tím, že to bude pokus. Uvidíme, co to udělá. Slyšela jsem, že moc nefungují. V DM jsem si koupila značku Balea. Dvacet pásků stálo devadesát korun, takže 4,5 Kč za jeden. To je celkem dobré. Lehce mě postrašila informace, že se mají strhávat prudce a ne se pomalým trháním snažit zabránit modřinám.
Návod byl napsán drobným písmem, ale v podstatě žádná věda: třením zahřát, odlepit od sebe, připlesknout na nohu ve směru růstu chloupků a odtrhnout proti směru růstu. Představovala jsem si to jako ve filmu Po čem ženy touží, a tak se ujišťovala, že rozhodně nesmím řvát. Popravdě to nebylo tak jednoduché, jak by se mohlo zdát a film opravdu nepřeháněl. Na použití dalších proužků to bude chtít doopravdy odvahu.
S neúčinností jsem si ale hlavu opravdu dělat nemusela. Krásně hladké, snad jen jediný chloupek zůstal. Ovšem všude malé červené tečky, které celkový dojem značně kazí. Modřina žádná, ale nepříjemný pocit ještě docela dlouho.
Brzy jsem to vzdala a zbytek se rozhodla zbaběle dořešit oholením. Možná příště budu mít víc síly… nebo masochistických sklonů.

5 důvodů vyzkoušet, proč si vyzkoušet voskové epilační pásky:
  • fakt fungují,
  • je to celkem rychlý,
  • pochopíte, co je opravdová bolest,
  • začnete mít rádi své holítko,
  • a to teprve zjistím, jak dlouho mi to vydrží.
A druhou věcí je taková čisticí hovadinka od Lóreal proti akné, kterému jsem právě vyhlásila válku a rozhodla se proti němu bojovat všemi dostupnými prostředky, když přírodní metody evidentně zatím nezabírají. Koupila jsem si hloubkově čisticí gel, který u sebe má jakýsi masážní kartáček, který by měl pomoci v lepším odstraňování špíny. No uvidíme, jaké to bude. První pocity jsou, že to je docela velká drsňárna, neboť to hodně vysušuje moji kůži.

Žádné komentáře: