středa 30. května 2012

Květnová předsevzetí

Jak už jsem možná zmiňovala dříve – pro květen jsem si zvolila jako ústřední téma krásu. V průběhu měsíce jsem doplnila radost, protože krása sama o sobě je k ničemu, pokud se z ní neradujete. Cílem tohoto měsíce bylo hledat krásné „věci“ kolem sebe v každodenním životě a radovat se z nich. Užívat si čerstvého vzduchu po dešti, návštěvy knihovny, dobrého filmu, příjemného pohledu z okna, „sněžících“ jabloní…

Mezi předsevzetí jsem zařadila následující:
  • Naplánovat Šumavu. Ráda bych v létě vyrazila na dovču a řekla jsem si, že samotné plánování toho, co krásného bych tam mohla vidět, bude určitě příjemné.
  • Kochat se krásami přírody a zkusit je zachytit: kresba, malba, fotografie.
  • Psát = tvořit.
  • Dělat umění… z korálků, přízí, barev… jakkoliv.
  • Podporovat v sobě nadšení.
  • Kultura: kino, divadlo, muzeum, výstava…
  • Strávit den v knihovně.
  • Poezie.
  • Vymalovat 3 omalovánky a užít si to. :-)
  • Tančit a zpívat.
  • Psát krasopisně. Písanky ;-). Kaligrafie.
  • Péče o sebe – vypadat dobře. Možná zkusit pedikúru.
  • Barevné týdny představují takovou srandičku, že si na každý týden vyberu hlavní barvu, kolem které se pak točí moje oblečení, lak na nehty, šperky… Usnadňuje to spoustu věcí (výběr oblečení a jeho ladění) a navíc se tak člověk příjemně neustále mění.
  • Hena po zkoušce. Zaplétat si vlasy. Barevné pramínky.
  • Šaty a sukně, šátky, náušničky.

Žádné komentáře: