neděle 1. listopadu 2015

Sbírka hloupých nápadů

Už dříve jsem slibovala, že zveřejním svou sbírku hloupých nápadů, která se občas zajímavě rychle rozrůstá. Tak tady je:
6. Jít se podívat na přednášku Oči v domnění, že to bude zajímavé a prima poučné o tom, jak předcházet očním vadám a případně se zbavit brýlí. ... Nějak jsem nedomyslela, že součástí takové přednášky dost možná bude povídání o tom, jak oko vypadá a možná také fotografie, které úplně nezvládnu. Něco jsem začala tušit, když jsem se dozvěděla, že přednášející je MUDr., ale ukolébala mě tím, že tentokrát nebude pouštět videa z operací očí (to bych se jí tam asi přímo pozvracela), nicméně uměla vyprávět tak krásně barvitě, že jsem se po patnácti minutách zvedla bledá jako stěna a přiznala si, že na tohle opravdu nemám.
 
5. Ušetřím za lístek na MHD v Brně, půjdu pěšky a za ušetřené peníze si koupím zajímavé klubíčko v MarLen. Pěšky jsem šla, batoh byl relativně těžký, ale dalo se to. K MarLen je to z Králova Pole celkem blízko, jenže jsem potřebovala jít ještě dál, mnohem dál a hlavně chodit celý den. A koupit si jedno klubíčko? Nakonec jich bylo 8! Jsou krásná, nelituji, ale tisícovka zmizela jako nic. A to zrovna teď, když mám málo peněz.
 
4. Zajdu do galanterie a koupím si jedno hezké klubíčko pro radost. Nikdy, opakuji NIKDY to nevyjde, abych si koupila jen jedno. Je to jako s tou chlapskou lží, že jdou jen na jedno. To prostě není možné!
 
3. Vezmu si malej batoh, tam se mi to všechno vejde. Nic moc kupovat nebudu. 
 
2. Nebudu si brát mapu, to najdu. Příp. se někoho zeptám. Lidi v Praze obvykle nejsou místní a pokud už ano, rozhodně neznají hotely, obvykle ani jména ulic. Dokonce nepomůže si za tím účelem vybírat důchodce, evidentně špatně chodící.
 
1. Nebudu si brát pití, bez něj to nějak udělám či vymyslím. Ano, vymyslela jsem to báječně a to tak, že jsem nepila skoro vůbec a pak na pohovoru žíznivě koukala na sklenku vody.



P. S.: Těší mě, že přibývají relativně pomalu a navíc jsou to spíš drobné chybky pro poučení, než vysloveně hloupé nápady. Pokud chcete vidět/číst, jak vypadá opravdu, ale opravdu hloupý nápad, koukněte na článek Darwinova cena nebo Darwinova cena podruhé. Každý příběh je na odstaveček, takže se nelekejte větší délky příspěvku.

Žádné komentáře: