středa 2. prosince 2015

Minisvíčkování


V pátek večer jsem – opět po menších peripetiích s mapou – přišla na Lysku v Kohoutovicích. Ještě předtím jsem se zastavila v Albertu a koupila si něco malého suchého k večeři. Při odchodu jsem si dávala pozor, aby se v mé blízkosti nepohybovalo individuum, které povykovalo na prodavačku, ať dělá, že si chce (kromě čtyř lahváčů) koupit ještě rum. Přiznávám, že jsem se trochu bála, protože úplně střízlivý taky zrovna nebyl.

Rukodělky začaly nevalně – holky motaly krásné věnečky jeden za druhým a já se tak trochu nudila. Byla jsem ráda, že jsem je viděla a tak… ale vzhledem k pokročilému stádiu těhotenství u poloviny zúčastněných pro mě byla témata hovoru vcelku nezajímavá.

Těšila jsem se, až se pustíme do svíčkování, ale protože Kamil ne a ne přijet, chroupala jsem müsli k večeři a pletla prstíky na rukavičkách z Fabelu (příze od Dropsu). Když konečně došlo na svíčkování, měla už Žaba zamluvené tři nebo čtyři formy, dalších pár – už navlečených jsem přenechala Budě, která mi za to dala krásnou vánoční hvězdičku z korálků, kterou právě udělala. A tak jsem si e výsledku udělala jen tři svíčky a jednu mrňavou. Ale stejně jsem byla dost unavená na to, abych rozjížděla něco většího. Jenom mě pak doma trochu mrzelo, že jsem letošní adventní věnec nezkrášlila vlastnoručně vyrobenými svíčkami jako vloni. (viz můj článek Adventní věnec 2014)

Kamilova vysoká lesní svíčka (má vykrájené a vložené motivy listů) byla silně borovicová, protože když do ní přidával vůni, nevšiml si, že na lahvičce není kapátko a trochu tam vylil. Později jsem byla příjemně překvapená, jak nádherně některým lidem voní jejich věnec... než jsem si uvědomila, že poblíž stojí právě tahle svíčka.

Polystyrenový kužel můžete ovázat chvojím a dozdobit a získáte fantastické ministromečky, jako se to povedlo holkám... prý už to dělaly na minulých rukodělkách, ale to si nějak nepamatuji. Nevadí, nafotila jsem nyní...




Vánoční dárek pro tetičku.... i takhle lze darovat peníze












O loňském tvoření jsem psala v článku Vánoční rukodělky 2014.

Jistou satisfakcí mi byl ohromný údiv kolegyně. Nejprve si se zalíbením prohlížela svíčky, které krásně voní, a když slyšela, že jsem je sama vyrobila, byla z toho úplně hotová, což jsem si docela dost užívala, protože už se jen minimálně stýkám s lidma, co doma něco zajímavého netvoří a spoustu už si toho nevyzkoušeli. Je pro mě trochu překvapením potkat někoho, kdo si svíčku nikdy nevyrobil.



Svíčky nafotím a dám na Angelika tvoří.

Žádné komentáře: