neděle 4. října 2020

Patchworkové studio Jana

Blíží se Halloween
Na Jakubském náměstí 72/10 v Jihlavě se nachází Patchworkové studio Jana v obchodě Strima Czech Jihlava (šicí stroje a látky). 

Paní Hrevúšová tam měla vystavené patchworkové a vyšívaných výrobky, kabelky, peněženky a prostírání. Směla jsem si udělat pár fotek, tak jsem toho využila a vyfotila Halloweenské prostírání. Kdybych nebyla odpůrce prostírání, hned bych si takové pořídila. Připadá mi náramně veselé. 

Parádní jsou i obrázky andílků.

Vybrala jsem si pár látek se Santoro panenkami, které se mi už dlouhou dobu líbí – zde můžete vidět, jak vypadá jedna mnou malovaná.



A to nejlepší nakonec: deka s dinosaury. Kdybych měla děti, ušila bych ji pro ně... a pak jim ji brala. 

Rozdělaná deka s dinosaury


Žádné komentáře: