úterý 13. března 2012

Téma měsíce

Už jsem to několikrát zkoušela a nakonec se ukázalo, že si na to nedokáži najít čas. Nicméně některé věci je třeba zkoušet znovu a znovu, pokud je u nich naděje, že vám přinesou potěšení. A tak to chci zkusit znovu – vymyslím si téma měsíce, kterému se budu věnovat. Pěkně si ho prostuduji a dám vám tu vědět, co jsem se dozvěděla. Číst to pochopitelně nemusíte, když se vám nebude chtít, ale pokud vás bude dané téma zajímat, budete mít ode mě předkousáno, jak se říkalo na střední škole. K danému tématu bych ráda doporučila kvalitní literaturu, abyste věděli, co se k tomu dá najít a co v tom píší.

Téma měsíce souvisí s březnovým předsevzetím o rozšiřování obzorů. Pro březen jsem si zvolila téma měsíce čaj. Jednak proto, že to je téma, které miluji a něco o něm už vím, a jednak proto, že plánuji udělat v práci menší čajový dýchánek s ochutnávkou různých druhů čajů, k nimž bych také chtěla něco říct, což mi připomíná, že musím své rozsáhlé znalosti oprášit, abych k nim opět měla přístup.

Žádné komentáře: