neděle 18. března 2012

Co mi dělá radost?

 Inspiraci pro psaní toho, co mi právě v tuto chvíli dělá radost jsem našla na Šťastném blogu. Nápad se mi moc líbil, a tak jsem to také chtěla vyzkoušet. Tak tady je pár věcí, které mi dělají radost. Řazeno od nejnovějších.
  • Porazit kolegu v šachách.
  • Zjistit, že mě přátelé považují za extrovertní a pozitivní.
  • Zajít s kolegy na oběd.
  • Vánoční atmosféra.
  • Že se mi i druhý den lehce vlní vlasy.
  • První jízda na motorce.
  • Sníh.
  • Po sprše si natřít tělo příjemně vonícím krémem.
  • Dostat romantický pohled z Paříže od kamarádky.
  • Vyrazit do prvního sněhu v sukni a kozačkách.
  • Najít ve slovníku cizích slov to, co zrovna potřebuji.
  • Vědět, koho se zeptat na to, co mě zajímá.
  • Naplánovat něco nového.
  • Vyřídit nákupy.
  • Mít anglický slovník.
  • Tulit se k sobě v hospodě.
  • Cítit se milována.
  • Když se ráno probudím a všude kolem je naprostý klid.
  • Mít pro sebe celý kupé ve vlaku.
  • Moci si koupit něco jen tak pro radost. Nemuset řešit každou korunu.
  • Dostat přidáno.
  • Mít mobil, do kterého si můžu psát poznámky.
  • Koupit si hezkou knížku, zrovna když mám chuť. Bez hlubšího smyslu nebo potřeby jen na základě intuitivního cítění. (Snad se taky dostanu k jejímu přečtení.)
  • Hnusný oběd v menze mi potvrdí, že umím dobře vařit.
  • Příjemně někoho překvapit.
  • Pustit si oblíbenou hudbu a zazpívat si s ní.
  • Když se mi podaří rozhrudkovat sůl.
  • Když mi někdo řekne, že mi to sluší.
  • Podívat se na další díl svého oblíbeného seriálu.
  • Pořídit si domů kytičku.
  • Moci si koupit dvoje balení sušených rajčat.
  • Vyprávět si veselé vtipy nebo číst Lamera.
  • Naložit se do voňavé koupele.
  • Napsat dopis nebo dostat pohled.
  • Pomazlit kočku.
  • Válet se v plavkách na sluníčku a číst oblíbenou knížku.
  • Vyluštit celou křížovku.
  • Navštívit čajovnu a užít si to tam.
  • Prohlížet si časopisy s kreativními nápady.
  • Zamilovat se a užívat si pocit, že lítám.
  • Vymyslet nový zajímavý projekt.
  • Napsat dobrou povídku nebo báseň.
  • Návštěva knihovny a půjčení super knihy.
  • Když se na mě usměje cizí člověk, protože jsem se na něj taky usmála nebo byla milá.
  • Koupit si kancelářské pomůcky a nejrůznější vychytávky do práce ze svého grantu.
  • Vyrazit na zajímavou akci plnou tvořivých lidí.
  • Déšť, do kterého se všichni mračí, a mně připadá skvělý.
  • Splacené dluhy svědčí mému svědomí.
  • Nakoupené pořadače, díky kterým  budu mít v papírech pořádek.
  • Vonící čaj, ze kterého se právě kouří.

    Žádné komentáře: