pátek 23. března 2012

Rozšiř si obzory

Ještě jsem se úplně nerozhodla, do kterého bloku bude patřit toto předsevzetí. Už si ani pořádně nevzpomínám, v jakém ho má Gretchen. Jedno ale vím jistě – je to fantastický nápad a přímo jako stvořený pro mě. Jak bych jen popsala, co jím zamýšlela Gretchen? Chci udělat přesně to samé, i když trochu jinak.

Jde o to, že podle všeho jsem renesanční člověk, tedy někdo, kdo se zajímá o všechno a všechno ho baví. O všem chce něco vědět, všechno chce vyzkoušet, se vším se setkat. 

„Rozšiř si obzory“ je předsevzetí, které nejspíš souvisí s kreativitou, ale také odpovídá mojí nátuře a mému běžnému chování. Toto předsevzetí mě dělá šťastnou, jak už jsem měla možnost hned v několika málo případech vyzkoušet. Například jsem si zkusila PoleDance, taky jsem si přečetla pár článečků na Wikipedii, půjčila si z knihovny Praktickou ženu a rozhodla se ji přečíst od začátku do konce a začala na netu studovat různá drobná témata, která podle mého názoru stojí za pozornost. 

Kromě toho jsem se rozhodla, že se vrátím k projektu Celebrity, což mi opět přineslo radost, i když jsem v něm ještě nic nevykonala a nic nového nenapsala. Každopádně mě těší už jenom skutečnost, že jsem se rozhodla znovu se do něj pustit a ještě jej navíc využít na svém blogu.

Žádné komentáře: