sobota 17. března 2012

„Celebrity“

Před dvěma roky jsem si pořídila, tak trochu z recese, speciální bloček na deník. Byl od TOP dívky, značně barevný a pro puberťáky. Zaujala mě tam kolonka – "Jaké hvězdy mě tento měsíc zaujaly?", ke které bych se teď chtěla v rámci Rozšiřování obzorů vrátit. Lidé mě zajímali snad odjakživa a rozhodně to nebyly jenom celebrity z populární scény, ale i třeba vědci nebo spisovatelé. Občas se prostě najde nějaký ten človíček, který mě něčím zaujme a já kolikrát ani sama nevím, čím to bylo.

Řekla jsem si, že se k tomuto zkoumání lidí zase vrátím. Najdu si příslušného člověka na internetu a pokusím se o něm zjistit víc, třeba mi dojde, proč mě tak zajímal. Nebo mi má jeho studium třeba něco přinést, těžko říct. Pro zpřehlednění ale nebudu vytvářet další stránku (rubriku) na toto téma, jen ho zařadím do štítků a budu takovéto články nadále uveřejňovat mezi těmi ostatními na blogu. Kdo bude mít potřebu se vzdělávat, nebo bude zvědavý, kdo mě zase zaujal, může si je přečíst, a koho to zajímat nebude, dají se tyto články jednoduše přeskočit, že ano.

Žádné komentáře: