pondělí 26. března 2012

Vědecký článek

Pustila jsem se do hledání informací o tom, jak má vypadat vědecký článek, neboť ten, který jsem napsala, byl silně zkritizován a označen za referát či seminární práci. Byť mě ta kritika dost vzala a bez pláče se to neobešlo, celkem rychle se mi zase podařilo postavit na nohy a začít pracovat na nápravě.

Velice mě pobavila zmínka o G. B. Shawovi, který radí, jak začít se psaním vědeckého článku. Jak na to? Jak začít psát? „Vlevo nahoře.“

Ještě bych ráda doplnila, že se buď změnil můj přístup k životu, nebo opravdu dobře působí ten pangamin. Od té doby, co ho beru, mám pocit, že už tolik nestresuju jako dřív. Ano, oproti ostatním si pořád přijdu před důležitými událostmi značně nervózní, ale už ne tolik, že bych měla pocit, že to škodí mému zdraví.

Žádné komentáře: