pátek 29. května 2015

Rybník – chata Hubertka (u Okrouhličky)

Cestou z pochodu Teslácký šotek (můj článek) jsme se zastavili na večeři v hospůdce u Okrouhličky. Jmenuje se chata Hubertka. Mají tam totiž zajímavé víkendové akce a my chtěli vyzkoušet Uzený víkend. Protože nemám ráda tlustý maso teplý, ale jedině studený, odolala jsem lákavě vyhlížejícím knedlíkům (směs houskových a bramborových) s krkovičkou nebo bůčkem a dala si jenom studený talíř, na kterém byla kromě krkovičky a bůčku navíc uzená klobása a špek. Všechno mi chutnalo a zbytek (320 gramů je vážně hodně) jsem si nechala zabalit s sebou. Obsluha byla milá a celkově to bylo fajn. I ceny jsou příznivé, škoda, že je to takhle z ruky.

Pokud máte tenhle víkend volno, můžete zajít na Těstovinové speciality od 12 hodin 30. 5. Prvně jsem si říkala, že těstoviny si můžu udělat sama doma a není na tom nic světobornýho, ale... „Na speciálním stole s hořáky a plno ingrediencemi si sami určíte, z čeho se má skládat vaše jídlo.“ Navíc od 20 hodin vystoupí skupiny Bendžojsovi koně s trempskými a country písničkami. Zní to tedy opravdu zajímavě, ale už mám jiný program.

Nebo můžete přijet 6.–7. 6. od 12:00 na Pečená a grilovaná žebírka. Specialitou je jejich křenové zelí, které jsem měla možnost ochutnat k uzeninám, ale s hodnocením nemohu soudit, protože nemám ráda křen. Tentokrát bude hrát od 20 hodin Pavel Lutner s kapelou Vrabčí trh.

Žádné komentáře: