sobota 23. května 2015

U nás v ulici

Mazlivé koťátko
Nedaleko od nás žije malý roztomilý a hodně chundelatý koťátko. Z fotky to asi není vidět, ale má legračně tlustý tlapky.

Číhající kocourek Kyslík
Je to ohromnej mazlík a myslím, že ho muckaj všichni, co tudy chodí do práce, protože je až příliš přítulné. Pořád se tak trochu bojíme, aby mu někdo neublížil. Lidi jsou různý, dokonce existují tací, kteří nemají rádi koťátka. Ale taky by ho mohlo přejte auto, chytit pes nebo tak něco. Naposledy, když jsem šla kolem a muckala se s ním, na něj dorážel kocourek, kterého jsem si taky vyfotila. Tak trochu nasupeného, protože jsem ho od toho malýho broučka odháněla a navíc jsem ho pak převezla tím, že jsem si toho malýho chlupáče vzala do náručí. A pak ho taky „uklidila“ na popelnici, kde se mu celkem líbilo.

To už pak přišel mladý pár, čapl vztekajícího se kocourka a odnesl ho domu s hubováním: „Kyslíku, ty už jsi zase utek!“






Mračící se Kyslík

















Žádné komentáře: