úterý 1. prosince 2020

Seznam věcí, které si chci ušít

V článku Co budu dělat v létě, když se situace nezlepší? jsem psala o tom, co bych si ráda ušila, kdyby byla povinná karanténa pro všechny. Ale nakonec jsem měla něco jako částečný home office a v létě a na podzim jsem chodila do práce normálně.

Chtěla jsem šít podle tří knížek: 

  • Láska na první steh: plánuji farmářskou sukni jako mám tu citronovou, fialovo-hnědé šaty v podzimních tónech, lehkou letní halenku,
  • Láska na první streč: plánuji šaty/mikinu s liškama (teploučkou do zimy),
  • mám novou od kámošky. Je v angličtině. O joj.

Něco už mám zvládnutého, ale pořád toho spousta chybí a samozřejmě existují ještě další knihy, videa na youtube a podobně. Takže k dalším projektům patří.

  • trenky pro přítele s motivem traktůrků podle střihu těch jeho oblíbených,
  • bláznivé a trochu divné šaty z knihy Pohodlné a šik,
  • patchworkovou deku z tvarů koček (nakreslit a navrhnout dle fotek z výstavy patchworku, o které jsem psala na blogu)
  • tu vysněnou rozšiřující se kabelku,
  • možná ještě nějakou kolovou nebo balonovou sukni. Vypadají fakt dobře. A hlavně na šatech. Ale už taky s kapsama!

Žádné komentáře: