pondělí 4. srpna 2014

Ruční práce na dovolené

Při pročítání deníku i vlastním vzpomínání si uvědomuju, že před sedmi lety jsem v Nízkých Tatrách háčkovala modrou sukni bez návodu, kterou do dnešního dne nemám hotovou. Na svou omluvu mohu říci, že háčkování jsem v pohodě a snadno dokončila brzy, ale nějak se nemám k přišití spodničky. Ani ve snu by mě ale nenapadlo, že už je to dlouhých sedm let!

Letos jsem si do hor vzala pletení i háčkování… pracovala jsem totiž na dílkách pro kurz Pletky s králíkem, který pořádala společnost Vlnika v Bílé labuti v Praze. A jehož jsem lektorkou. Chtěla jsem návštěvnicím předvést, co všechno krásného a zajímavého se dá z takové volánkové příze udělat. Volánkové šály už jsou víceméně všeobecně známé. Na internetu se mi taky podařilo najít volánky na sukýnce pro děti, ale jinak? Nikde nic. A tak jsem si zkusila něco vymyslet sama. Výsledky mého snažení můžete posoudit na mých stránkách věnovaných tvorbě.

Žádné komentáře: