úterý 26. února 2013

Jsem kotě a jdu si hrát

Ne 24. února 2013
Nedělní ráno bych nejraději strávila v posteli čtením populárně-naučných knih a háčkováním šestiúhelníků pro svůj miminkovský pléd (roztomilé pastelové barvičky), ale už tři týdny mám domluvený výlet.

Poslechla jsem svá přikázání a sbalila se už večer. Jaká pohoda nepřemýšlet ráno nad tím, co si vezmu na sebe, aby mi bylo teplo, aby se to k sobě hodilo a bylo to praktické v lese i v přírodě. Pravdou totiž je, že jsem úplně zapomněla, co kam jdeme vlastně dělat. Je mi to totiž jedno. Hlavní je vypadnout ven s dobrými lidmi, trochu pobýt na čerstvém vzduchu a aktivně něco dělat… a taky splnit úkol z Tréninku kreativity. Včera jsem měla být ošumělá, dnes si jdu jen hrát jako kotě. Mám si vzít náčrtník, zápisník, foťák… a nestydět se tvořit.

I když dnes asi nepůjde o umělecký výlet, opravdu se těším a jsem zvědavá, co uvidím či zažiji nového. Možná budu po letech zase řídit.

Žádné komentáře: