pátek 4. dubna 2014

Duel hrdinů - výsledky

Dnes je to přesně měsíc, kdy jsem vám tu psala o Duelu hrdinů. Dneska už je po všem, takže už nemůžete nic vyhrát, ale můžu vám říct výsledky. Na hlasování byly vždy pouhé tři dny, což jsem zpočátku nepostřehla, a tak jsem dvakrát z patnácti možných duelů nehlasovala. Musím se pochlubit, že jen čtyřikrát jsem hlasovala pro poraženého, jinak jsem si vybrala stejnou postavu jako většina ostatních (osm až devětkrát). Do dalšího kola vždy postupoval vítěz. Nevýhodou takovéhoto systému je, že pokud v prvním kole postavíte dva dobré proti sobě, kteří by jinak obsadili první a druhé místo, budete mít sice na prvním místě toho lepšího z nich, protože ostatní s přehledem porazí, ale druhé místo může získat nějaký bezvýznamný hrdina. Hrají se takhle i šachové turnaje a už jsem to párkrát viděla v praxi.

A tady už jsou výsledky:
1. kolo

Harry Potter5545
Gandalf
Pipi Dlouhá Punčocha3466
Malý princ
Sherlock Holmes8416
Slečna Murplová
Lisbeth Salanderová3763
Tyrion Lannister
Vinnetou6139
Babička
Jane Eyrová4159
Huckleberry Finn
Kapitán Nemo2674
James Bond
Švejk3268
Forrest Gump

2. kolo
 
Harry Potter 69 31
Malý princ
Sherlock Holmes 73 27
Tyrion Lannister
Vinnetou 75 25
Huckleberry Finn
James Bond 38 62
Forrest Gump

3. kolo

Harry Potter 72 28
Sherlock Holmes
Vinnetou 30 70
Forrest Gump

4. kolo

Harry Potter 76 24
Forrest Gump




Žádné komentáře: