čtvrtek 1. října 2015

Blogerka roku 2015

Napadlo mě, že by bylo hezké přihlásit se do soutěže Blogerka roku 2015. Trošičku potíž byla zjistit, do jaké kategorie můj blog patří. Na výběr bylo: Beauty, Fashion, Life, Food, Video a Cosmo objev. Abych řekla pravdu, je trochu smutné, že blogy českých a slovenských blogerek se musí vecpat mezi anglicky nazvané kategorie. Jasně, jsou to základní slova a asi každý, kdo se pohybuje ve světě blogů, jim rozumí, ale stejně... proč nenazvat kategorie hezky česky?! Krása, Móda, Životní styl, Jídlo, Video a Objev roku?

Výhodou podle mě je, že hlasovat mohou čtenáři různých blogů. Ne jako u Miss, kterou vybírá porota a pak od každého slyšíte, že se mu jiná líbila víc, ale normální lidi. Skuteční čtenáři blogů. To mi připadá fajn.

Ještě pár čísel před výsledky loňského roku. Nominovat svůj oblíbený blog můžete do 11. 10. Musíte uvést své jméno, e-mail, url nominovaného blogu a kategorii, do které je tento blog nominován. Využít k nominaci můžete odkaz zde. V období od 11. 10. 2015 do 30. 10. bude probíhat hlasování. V semifinále můžete hlasovat pouze pro jednu blogerku v kategorii. A 1. listopadu bude oznámeno 10 finálových blogů pro každou kategorii. Závěrečné hlasování TOP 10 o Blogerku roku potrvá do 15. 11. 2015.

A víte koho jsem objevila ve výsledcích loňského roku?

Kitchenette! Markéta Pavleje (Šimrová) má krásné stránky plné zajímavých receptů s nádhernými fotkami. Nejméně jednou jsem se u ní inspirovala a hned jsem si její blog uložila, že se na něj zase brzy podívám. Leč člověk míní a s přibývajícími odkazy zapomíná. Ale kdo se chcete podívat http://kitchenette.cz/ je úžasná. Možná už jste se v knihkupectvích setkali s knihou Kuchařka pro dceru. Mě rozhodně zaujala svým názvem. Něco takového by se mi hodilo. Blog Jany Florentýny Zatloukalové https://www.kucharkaprodceru.cz/ se usadil na 6. místě. Žádného dalšího blogera neznám... ale kouknu se na finalisty (až bude čas ;-)).

Žádné komentáře: