pátek 2. listopadu 2012

Psaný cíl je závaznější

Naplno jsem se pustila do práce na skriptech. Do konce října už mi taky moc času nezbývá, že? Některé kapitoly spíše teprve začínám, jiné už dokončuji a dolaďuji. Právě jsem se pustila do time managementu, má oblíbená oblast. Kapitolka o cílech mě zaujala, jako bych ji snad ani nikdy nepsala. Teda, ne že by na tom nebylo ještě dost práce, ale rozhodně to není špatné… aspoň oproti jiným kapitolám. Když jsem objevila zmínku o tom, že by cíle měly být stanoveny písemně, hned jsem si vzpomněla na jeden menší cíl, který snad nikde zapsaný nemám . A to je chyba.

Pro větší závaznost cíle Bohoňková doporučuje, aby jej člověk zveřejnil. Protože pak je vám víc trapné, když jej nedosáhnete. Myslím si, že to u mě tak docela nefunguje, ale jen tak pro jistotu vám oznamuji, že do Vánoc ušiji svou první patchworkovou deku. :-)

3 komentáře:

Veber řekl(a)...

Tak to je cíl jak hrom! Jsem zvědavá na výsledky! Nezapomeň se pak pochlubit:-)

Anonymní řekl(a)...

Jak to dopadlo s tou dekou? ;-) Lucka

Angelika řekl(a)...

Zkus hádat ;-)). Ještě pořád nic. Ale už jsem si aspoň nařezala některé části, i když ani ty nejsou ještě všechny.