neděle 15. prosince 2019

Co mě láká od DROPSu

V minulém článku Jak se odměnit jsem vám ukázala pár pletacích návodů, které mě právě nejvíce přitahují. Dneska jsem chtěla zmínit věcičky, které mě nejvíc nadchly u DROPS designu a do kterých bych se s chutí pustila hned, kdybych se už nerozhodla, že v nejbližší době nahodím zelený šátek s kořeny: Aspen Roots od Amandy Leah Guthrie. 

Mohli byste si říct, že takový seznam nedává smysl, ale mně připadá velice zajímavé podívat se někdy zpětně, co se mi tenkrát líbilo. A ještě zajímavější je, když si i poznamenám proč. Můj vlastní vkus se totiž v průběhu let (a třeba i jednoho roku) dost mění. Někdy stačí i jiné počasí – komu by se v parném létě chtělo plést teplý zimní svetr, když to vypadá, že nikdy žádná zima nepřijde.


Možná by stálo za to zamyslet se nad tím hlouběji. Je polovina prosince a opravdu zatím žádná zima ještě nepřišla. Ani sníh, ani mráz. A bude to tak až do konce tohoto roku.
  • brioche svetřík Lake Autumn (206-2) z růžové, světle zelené a tmavě zelené příze Holst Garn, přičemž první dvě mi zbyly z pletení šátku Rebel (verze 2, tedy pro mě)
  • krajkový šátek Lily (133-2) z příze Lace
  • kabátek se čtverci Red Brick Road (114-3)
  • šátek Nordic Romance (195-5) 
  • Sofia (146-36) punčochy s krajkovým vzorem 
  • Green Forest Cardigan (164-13)
  • Footprints in the Sand (202-3) = krajkový svetřík z DROPS Brushed Alpaca Silk, už mám nějakou dobu nahozeno, možná bude potřeba vypárat a uplést znovu, protože si nebudu pamatovat, kdy jsem skončila.

Žádné komentáře: