úterý 24. prosince 2019

Nejlepší dárek od Ježíška 2019

Rafinované převázání (s podstrčeným táckem pod svíčku)
Nějakou chvíli jsem přemýšlela, jak tenhle článek nazvat. Jestli nejlepší nebo nejkrásnější dárek. Nebo nejvtipnější? Nakonec jsem se rozhodla, že „nejlepší“ zahrnuje všechny tyhle varianty.

Hned někdy prvního prosince jsem dostala zlatý balíček s tím, že bych ho měla rozbalit až pod stromečkem... Na otázku, zda to vydržím, jsem se raději zdržela odpovědi. Samozřejmě jsem ho mohla rozbalit už druhého prosince, kdy jsem dostala zlatý stromeček od kamarádky v práci, ale vypadalo to společně tak pěkně na modrém taftovém skoroubrusu, že jsem to bez obtíží vydržela. Nechtěla jsem se připravit o překvapení.

Dárek byl zabalen ve zlatém balicím papíru, převázán knotem a oba byly zespoda zastrčeny do svíčky, kterou bylo třeba nejprve nechat shořet. Na tom jsem zapracovala krátce před Štědrým dnem, myslím, že 22. 12. 2019, podle fotek.

Svíčka měla velice žravý plamen, takže jsem ji v jednu chvíli trochu přikrmovala. Hořela pěkně a skoro netekla. Původně měla tvar květu. Nabízím mini seriál...

Co je uvnitř balíčku se mi nedařilo uhodnout, protože sice by to mohly být svíčky, ale proč by mi kamarád, k němuž si jedu vyrábět svíčky (a odvezu si jich asi 8 kilo!!!) dával svíčky?! Když si je mohu navyrábět v barvách a tvarech, které se mi líbí, hodí se mi do interiéru a tak? Další nápad byl forma na svíčku. Podle váhy by jich tam pár mohlo být, ale proč? Zaprvé vím, že oba máme potěšení z našich společných setkání, k nimž by tak trochu nebyl důvod, kdybych měla formy a nechodili bychom více na výlety, a zadruhé by mě to bez něj stejně nebavilo dělat. Většinou dělá tu špinavou práci – dolévání na závěr a dostávání vzpouzejících se svíček ven – a zatřetí je potřeba mít rovnou více forem, více vosku, více barev a případně i více vůní, aby to byla zábava. A asi se úplně nepotřebuju rozvíjet v další oblasti s množstvím materiálu. Navíc je to taková tradice. S nikým jiným jsem svíčky nevyráběla a myslím, že by to ani nebylo ono. 

Jenže co jiného těžkého by mohl balíček obsahovat?








Nejlepší dárek jsou vždycky klubíčka... a není jich nikdy dost

6 komentářů:

Kamilek řekl(a)...

Dárek může být i za pár korun, ale musí mít nápad, jinak ho nemá smysl dávat.
Akorát mám obavu, že jsem si tímto nastavil laťku brutálně vysoko ;-)

Angelika řekl(a)...

Přesně tak.
Ale překonat můj letošní dárek zatím vůbec nebude problém. ;-)

Kamilek řekl(a)...

Ani to moc netrvalo, a další nápad je na světě ;-)
Ale protože je to poněkud mimo obor mých činností, tak musím napřed s někým zkonzultovat, jestli je to technicky realizovatelný... A jestli mi to za půl roku bude připadat tak vtipný jako teď... A jestli udržím myšlenku...

Angelika řekl(a)...

Teoreticky mám taky ještě narozeniny. Akorát já mohu zatím nabídnout pouze tubusy od Mixit, které se mi za Vánoce podařilo celkem nahromadit. Už víš, co bys s nimi dělal?

Kamilek řekl(a)...

A já dokonce i vím zpaměti kdy ;-) Jenže tak rychle to jednak nestihnu zrealizovat, jednak se právě tenhle nápad hodí jen na vánoce a to ještě za splnění pár předpokladů...

Z Mixit tub jsem před pár měsíci chtěl něco dělat, ale vzhledem k tomu, že jsem je neměl kde vzít, tak jsem tu myšlenku opustil. A protože zabírají docela dost místa, tak je nehodlám skladovat pár let než mě zase něco napadne, takových věcí tu už mám docela dost ;-)

Angelika řekl(a)...

Teda! A já už ti dělám sbírku. Tak zase rychle něco vymysli...