úterý 17. července 2018

Mám Krakena!

Po návratu z Francie, v úterý 17. 7., jsem se pustila do logování ulovených kešek. Znamenalo to tak půl hodinky práce, protože jsem musela prohrabat celý poznámkový sešit a najít, které dny jsem ulovila které kešky a navíc jsem si sem tam nepoznamenala úplně správný název, takže to chtělo ověřit na geocachingu a zkontrolovat tam v mapě, jestli jsem na nějakou nezapomněla. 

Vypsala jsem si do deníku jednotlivé kešky i jejich obtížnosti a terén a dny, kdy jsme je ulovily, abych si pak mohla vyplnit obě tabulky. Obtížnostní a terénní zároveň zahrnuje všechny kombinace od terénu a obtížnosti 1:1 k terénu a obtížnosti 5:5, tu, předpokládám, nikdy nezískám, pokud nebude nějak blbě udělaná (tedy jednodušší). 


A pak mám tabulku s jednotlivými dny v roce. Chtěla bych v každém dni ulovit aspoň jednu kešku. Nejde o to, že by to mělo být v jediném roce. To klidně během několika let. Už jsem na tom trochu zapracovala tím, že jsem asi před dvěma roky ulovila kešku 29. února. To je úplně nejblbější den ze všech. Dosud byl červenec beznadějně prázdný. Bez dovolené ve Francii mám 202 nalezených keší + možná pár dalších, které jsem v průběhu let zapomněla zalogovat (zlozvyk odkládat logování). Ve Francii jsme žádnou kešku neulovily pouze 11. a 13. 7. 


Překvapilo mě, že když jsem zalogovala 7 kešek, byla mi udělena cena v podobě jakési neviditelné obludky. Konkrétně Krakena. 


Pořádně jsem si přečetla podmínky a zjistila, že v období od 27. června do 25. července se při nálezu určitého počtu keší uděluje jako suvenýr nějaká příšerka. Jako že jste ji našli někde v lese nebo tak něco. Jasně, úchylnost pro děti, ale zalíbilo se mi to! Pořád jsem se dívala, jestli ještě na nějakou dosáhnu. Nakonec jsem se dostala až k Phoenixovi za 25 keší.


Poznamenala jsem si, že potřebuju 25 kešek na draka a dalších 50 na želvu.

Žádné komentáře: