neděle 13. listopadu 2022

Seriál o lázních, Teplicích a okolí

Pokud jste se delší dobu nedívali na můj blog, ráda bych vám doporučila svůj teplický speciál plný fotek z mého pobytu v lázních v Teplicích (v Čechách). 

Cesta do Teplic v Čechách vůně podzimu z vlaku

Vítejte v Teplicích! příjezd a úvodní povídání plné fotek architektury

Procházka na Letnou v Teplicích je o budově obchodní akademie, restauraci s rozhlednou, podivném objektu

Hrad Škvárovník je asi nejzajímavějším objektem, kterým jsem v lázních viděla. Už kvůli materiálu, z jakého je postaven. A taky kým.

Minizoo, Zámecké náměstí a další věci z prohlídky Teplic: článek obsahuje především fotky

Duchcov, město, od kterého jsme nic nečekali, a přesto se dočkali dvou kostelů (barokního a secesního) a príma stylové cukrárny

Duchcovský zámek rozhodně stojí za prohlídku. Stihli jsme jen valdštejnský okruh, ale chtěli jsme jít i na Casanovu.

Zámecký park v Duchcově stojí za prohlídku i větší nafocení, než se povedlo mně v tomto ročním období. Mají tam i spoustu růží, ke kterým jsme se vůbec nedostali. Zato jsme viděli fretku. A mohli si ji i pohladit.

Cisterciácký klášter v Oseku jen rychlé omrknutí areálu a návrat zpátky na večeři

Zřícenina hradu Doubravská hora patří radioamatérům. Exteriéry jsou celoročně volně přístupné. Nezapomeňte se jít podívat na bastiony a nádherný rozhled do okolí.

Nechala jsem manžela na pokoji o porcelánové kašně v Teplicích

Jak to chodí v lázních a moje procedury 

Tahák do lázní 

Žádné komentáře: