sobota 4. ledna 2014

Žlutá kabelka a zvědavost

Když jsem se dozvěděla o soutěži na blogu Veber, hned jsem se zakoukala do hlavní ceny - žluté kabelky - a zatoužila po ní. S internetem je to u mě těžké, protože na něm jsem někdy téměř pořád a bez problémů mohu každý den odpovídat na maily nebo soutěžit a jindy, hlavně přes Vánoce, se tam dostanu tak maximálně jednou týdně. Každopádně jsem se snažila a můžu říct, že to pro mě bylo obrovským lákadlem a motivací ve chvílích, kdy mi některá z otázek dala zabrat.

Dobrým lákadlem bylo také to, že jsem věděla, že se uvnitř tašky skrývá překvapení. Překvapení mám ráda. Samozřejmě jen ta příjemná. Je to jako vánoční dárek. Nevíte, co je uvnitř, a toužíte to rozbalit a zjistit. Myslím, že tohle bylo opravdu povedené. Neznámé ceny nejsou tolik přitažlivé, známé se nám zase nemusí líbit, ale pokud máme něco známého a něco neznámého, je to pro nás lákadlem. Pokouší to naši zvědavost. Chceme otevřít kabelku a nahlédnout dovnitř.

Tady je odkaz.

Žádné komentáře: