pondělí 5. listopadu 2018

Nejnovější články 2

Napadlo mě, že vás budu postupně informovat o nejnověji přidaných článcích – ráda bych je dala do data, do kterého logicky patří. Abyste tedy nemuseli zbytečně pročesávat celý blog, kde se co objevilo nového, tak jsem v nedávné době přidala následující články:

Francouzské Alpy – komplet sepsaná dovolená

A další červencová vyprávění:
Meruňkové šílenství – o vaření marmelády
Mám Krakena! – o lovení kešek
Suvenýry v geocachingu – taky o lovení kešek
Bláznivé keškolovení – znovu o lovení kešek, tentokrát trochu divočeji (pravěký odlov): 1. část, 2. část, 3. část

DOA = Dny otevřených ateliérů (říjen)
Úvodní článek s obsahem minulých ročníků, takový trochu rozcestník
Cesta na Vysočinu, vyprávění o cestě vlakem a vzpomínky na loňský rok
Dopolední ztráta času vypráví o tom, jak jsme se v sobotu nikam nedostali

Knihy 

Andy Weir: Artemis (****), Samostatný článek s dějem Artemis, od téhož autora jsem dříve četla Marťana, dva články o něm najdete zde: Andy Weir: Marťan (****), Film Marťan
Graham Moore: Sherlock (***)

Tvorba

můj šátek Arlene's World of Lace: Walk On The Moon, článek 1 (začátek)

Motorka

Motovýlet přes Hořovice (23. 8.)

Motogang (20. 9.) – kratší projížďka kolem Okoře

Žádné komentáře: