pondělí 9. března 2015

Cestou na RVVZ: Náměšť nad Oslavou

Na RVVZ do Třebíče jsem vyrazila vůbec poprvé. Pro ty, co stejně jako já tuhle zkratku neznají, to znamená Regionální Velkou Výměnu Zkušeností. Je to fórum pro lidi, kteří se věnují výchově a smysluplnému naplňování volného času dětí. Chvilku to vypadalo, že by se mnou mohla jet i kamarádka – pobavilo mě, když se hned ptala, jestli tam budou děti. Učí na střední škole, a tak si jich nejspíš užije i tak dost.

Vytáhl mě tam kámoš z rukodělek, což byla paráda, protože jednak znal Třebíč skvěle, takže jsem vůbec nepotřebovala mapu a jednak se dokázal zorientovat v té změti plánů, chodeb a vůbec všeho, co bylo nějakým způsobem zmatené.

Ubytovaní jsme byli v Katolickém gymnáziu Třebíč za příjemné tři stovky. Spalo se z pátku na sobotu a ze soboty na neděli ve třídách na zemi ve vlastních spacácích. Od půlnoci do šesti tam byl noční klid. Krom toho byla v ceně zahrnuta sobotní snídaně, oběd a večeře a nedělní snídaně. 


 












Cestou si uděláme zastávku v Náměšti nad Oslavou. Je to asi pětitisícové město v kraji Vysočina v okrese Třebíč. Vyfotím si kostel, zámek a zajímavý most. Ulovíme cache a výborné masíčko v masně místního supermarketu. 

P. S.: Čeština je fakt úchylná! Můžu říct, že něco udělám do pondělka, úterka nebo čtvrtka, ale do pátku. (Internetová jazyková příručka)


 


Žádné komentáře: