sobota 7. března 2015

Dámská jízda

čtvrtek
Rozhodla jsem se pro dámskou jízdu ve velkém stylu. Italském.

Pro holky mám zatím nachystané želatinové medvídky, ale už plánuji karamelový likér a ještě jim chci napsat, jestli by mohly přijít v barvách italské vlajky.

Tak, co dobrého italského bych mohla uvařit či upéct jako pohoštění? Hodilo by se něco sladkého (panna cotta), jídlo, salát, likér už mám, tak to by asi stačilo, no možná ještě nějaká ovocná nebo jablečná ňamka.

pátek
Ráno jsem plánovala, v poledne nakupovala a odpoledne se pustila do kuchtění i pečení. Nejdřív jsem udělala karamelový likér, ze kterého se tak trochu vyklubal spíše kávový. Pak jsem nachystala těsto na panettone a snažila se přesvědčit kvásek na focacciu, aby vykynul. Uvidíme, snad to dobře dopadne, je to trošku vzrušující dělat něco nového na takovouto akci. Rovnou jsem si nachystala těsto na sušenky, kterým by se možná dalo říkat cantucci, kdybych do nich přidala mandle. Všechny tyto italské recepty najdete na mém blogu o vaření v průběhu dubna, který jsem nazvala Italským měsícem a možná v něm budu pokračovat i v květnu, uvidíme! ;-)

P. S.: S kynutím budu bojovat, zatímco se mi v troubě peče maso. Pořádně vypečené. ;-)

sobota
Ze zoufalství jsem focacce udělala nový kvásek a vmíchala do těsta ten. Stejně jako panettone jsem ji nechala kynout přes noc. Maličko se to zlepšilo. Výsledek uvidíme.

Žádné komentáře: