pondělí 2. prosince 2013

Miluju malované křížovky

Už je to nějakou dobu, co jsem si zkusila vyluštit svoji první malovanou křížovku. Pak jsem se k nim občas dostala na knižním veletrhu v Makovici pro děti, nebo v nějakých tátových starých křížovkách. Občas se povedla a občas ne. Jednou jsem zahlédla celý sešitek malovaných křížovek v kiosku na nádraží. Pořídila jsem si ho. Od té doby jsem v nich pořád ležela. A když jsem je pak jednou zapomněla doma, honem jsem si pořídila druhý.

A pak, když jsem je koupila kamarádce, protože to vypadalo, že ji také zajímají, koupila jsem si jich dokonce miniknížečku. Jednou jsem ji vzala s sebou k příteli. Už nejméně dva týdny jsme jimi oba celí posedlí. Luštíme každý zvlášť i spolu. V hospodě, v čajovně, prostě kdekoliv. Báječně se u nich bavíme, smějeme a ani nevím čemu.


Tak tohle jsem napsala někdy kolem 4. října 2012. A tohle jsou některé moje výsledky trochu jiných malovaných křížovek, které jsem vyzkoušela teprve nedávno – na podzim 2014.






Žádné komentáře: