úterý 3. prosince 2013

3. Nejlepší vánoční výzdoba (vánoční speciál)

Už několik let chodím okukovat výzdobu lektorky paličkování. Když jsem dnes přišla, bylo mi hned doporučeno prohlédnout si celý byt. I když jsem už spoustu věcí viděla dříve, nestačila jsem žasnout. Na klíčích u skříní byly zavěšeny různobarevné paličkované hvězdičky. Na stěnách visely jemně vyšívané vánoční obrázky a uprostřed pokoje stál malý umělý stromeček ozdobený paličkovanými vločkami, hvězdičkami a dokonce dvoumetrovým řetězem. Fantazie.

Kochala jsem se a užívala si tu krásu. Tak trochu jsem si připadala jako v muzeu, protože v každé další místnosti mě překvapilo něco nového. Paličkovaní andílci, nebo dokonce celý betlémek, … svícínky a… zapomněla jsem se podívat na obrázky do oken a na ozdobu lustru. Jen jsem se v tichosti posadila, užívala si sváteční atmosféru a až nezvykle klidně pokračovala ve vypracovávání složitého vzorníku. Je totiž vidět, že trpělivost opravdu přináší růže. Za nejkrásnější vánoční výzdobu považuji tu, kterou si doma sami vytvoříte z vlastních výrobků. Taková má totiž mnohem hlubší příběh než pouhý nákup několika ozdůbek. Mým cílem je vytvořit si tolik háčkovaných a paličkovaných ozdob na stromeček, abych na něj jednou nemusela dávat nic jiného. ;-) Jako pomůcku jsem si pořídila knihu Sněhové vločky od Sainiové. Snad už příští rok...

Žádné komentáře: