středa 11. prosince 2013

Automatické odpovědi

Občas se člověku stane, že předpokládá nějakou odpověď. Tak jak jsem už kdysi uváděla, že předpokládání je víceméně špatné - kromě situací, kdy se musíte připravit na to, co by mohlo nastat - prokázalo se to i nyní. Několikrát se mi už v životě stala humorná historky, kdy člověk očekával určitou otázku, a tak na ni odpověděl, ačkoliv byla položena zcela jiná. Třeba když se vás návštěva zeptá, kde máte balkon, ale vy jste po dlouhém sezení a pití očekávali otázku na záchod. Ale teď tu mám příklad ze života. Volala mi jakási slečna z televizní společnosti:

A: Máte televizi nebo satelit?
B:Ne.

A: Tak to vás potěšim,...
B: ??? (Co tím myslí?)

A: ... my tady máme nabídku 72 programů. Měla byste zájem?
B: Ne.

A: Na co se rádi s rodinou koukáte v televizi?
B: Ale já Vám říkám, že nemáme televizi!  
Asi jsem to řekla trochu důrazněji, ale měla jsem pocit, že si ze mě snad dělá srandu. A mohu s klidným svědomím říct, že televizi opravdu nemám, protože bydlím na privátě a o televizi nepřemýšlím ani do budoucna. Stejně v ní nic není. Stačí internet, tam najdu v nejhorším případě i zprávy. ;-)

***

V kavárně.
A: Vadilo by vám, když si přisednu?
B: Určitě, určitě, já už stejně za chvilku půjdu.

Žádné komentáře: