pátek 13. prosince 2013

Pražská klubíčka

V poslední večer svojí návštěvy v Praze jsem vyrazila do Bílé labutě. Nutně jsem si potřebovala koupit nějaká klubíčka na pletení. Nevěděla jsem sice přesně, jak se jmenují, ale byla jsem si naprosto jistá, že je poznám podle barvy. Je to taková zvláštní směska, která nejde s ničím splést. Háček byl ovšem v tom, že právě zavírali. 

Když paní prodavačka viděla, jak moc po nich toužím, rozhodla se, že mi ještě vyhoví. Ale jak mi má prodat to, co neumím pojmenovat? Nakonec jsem si na název vzpomněla, ale nic takového prý nevedou. Tak jsem popsala barvu. Chvilku to trvalo, ale pak mi je ukázala. Zaskočilo mě, že jsou jinak namotaná, než ta moje. Prý je takhle měli vždycky. No nevadí, vezmu si je.

Doma jsem provedla kontrolu a ukázalo se, že jsem měla i neměla pravdu zároveň. Klubíčka jsem měla namotaná jinak a byla ze stejné příze – složení i hustota seděly. Jen byla od jiné firmy. A tak si teď říkám, kdo z nich dodává komu. Nebo je v tom snad někdo třetí?

Žádné komentáře: