pondělí 4. března 2013

Miluju svoje poznámky

Sedím si takhle u stolu a najednou mě zaujme sešitek. Koupila jsem si jich kdysi více stejných, tak rychle nakouknu, co v něm asi tak může být. Jé! Zepředu vtipy a hlody a zezadu citáty a básně.

Paráda! Otevřu ho zepředu a začnu od těch posledních – nejnovějších. Ty jsou mi dobře známé, ale jak se propracovávám dopředu, narážím i na ty zapomenuté a opravdu se bavím.

Dnes mě v práci pomocí těžko určitelných asociací napadlo, že bych si měla vytvořit sbírku návodů na háčkovaný čtvereček, protože jsem se pustila do háčkované deky ze čtverců. Původně to měl být super crazy projekt, ale pak jsem trochu ustoupila i kvůli praktičnosti a vybírám si jen ze 100 % bavlny o síle 125 metrů na 50 gramů. Nebude to bůhvíjak teplé, ale bude to krásné. Až budu chtít něco teplejšího, udělám si pléd ze silnější příze.

A to ještě nic není proti tomu, že jsem našla na kusu papíru rozepsanou povídku o králi plesu. To jsem se teprve nasmála...

2 komentáře:

Veber řekl(a)...

Jé a nedočkáme se tady té rozepsané povídky?:-)

Angelika řekl(a)...

Fíha, no to nevím.... :-) třeba když ji dopíšu...