pátek 22. března 2013

Time management pro ženy trochu jinak

Jeden známý by to nazval synchronicitou. Někdo jiný náhodou. Já si to vysvětlit neumím a tak to asi zůstane. Včera jsem napsala článek a večer se podívala na stránky psychologie, kde jsem se ale vyskytovala i přes den. A teprve nyní si všimla článku Kult ženství. Ještě jsem ho nečetla a už mě zaujal úvod. Život ženy prochází čtyřmi obdobími.... hmm, to vypadá jako to, co právě zkouším. „Zalistovala“ jsem dál a už mi to bylo jasné. Kniha Mirandy Gray doopravdy frčí. U ABZ.cz je to 80. nejprodávanější titul. Už asi před dvěma rokama jsem ji viděla na knižním veletrhu a od té doby na ni jednou za čas znovu a znovu narážím. Asi bych si ji vážně měla přečíst. Když se s ní setkávám i na kurzu time managementu. 

O co kráčí? Těžko říct, když jsem to ještě nečetla. Ale mimo jiné se to týká toho, že každý den sledujete určitě aspekty svého života: sny, energii a pocity, a po určitém období by to mělo vykazovat jistou pravidelnost, která souvisí s ženským cyklem. Těžko soudit, když člověk nic podobného nikdy neviděl, ale určitě je to přínosné minimálně v tom, že se člověk zabývá svými pocity a přemýšlí nad tím, jak se cítí a proč.

Žádné komentáře: