pondělí 25. března 2013

Tvořeníčko, to je moje potěšeníčko

Jeden z nejlepších způsobů, jak strávit víkend je zajet si do Pozořic na rukodělky. Dostala jsem se k tomu úplně náhodou. Jezdila tam jedna moje studentka, a když u mě na zkoušce viděla ručně malovanou konvičku, napadlo ji, že by se mi to mohlo líbit. A už to bylo.

Ani už nevím, kolikrát jsem tam byla, ale každopádně pokaždý strašlivě ráda. Vždycky se tam aspoň trochu kreativně vyřádím a vracím se spokojená s novýma pěknýma věcičkama. Teď jsem tam byla jen na otočku, což mi bylo docela líto, protože lidi jsou tam tak skvělý, že se člověku vůbec nechce pryč. Za páteční večer a sobotní půlden se mi podařilo vyrobit pouhé dvě věci, což je na mě vskutku nezvyklé. Už poprvé jsem všem ukázala, jaký jsem megaloman, když jsem si odvážela snad dvě kila vlastnoručně vyrobených svíček.

Ačkoliv mám tentokrát málo věcí, těší mě, že jsem si vyzkoušela něco nového a vyrobila dárečky některým milým lidičkám. Navíc jsme taky pěkně pokecali.

Žádné komentáře: