pondělí 22. prosince 2014

Recenze na krátké pohádky

Bernard Bear (**)
Je to docela příjemný kraťoučký (osmiminutový) snímek, na němž se podíleli: Sun Kyun Chung, Han Kil Nam a další, takže předpokládám, že je čínský nebo japonský. Na ČSFD jsem nic víc nenašla. První část byla o tom, jak se medvěd naučil lovit ryby na svůj ocásek místo na vlasec a druhá těžkostech roznášení ranních novin.

Kocour v botách a tři ďáblové (****)
Příjemně krátká pohádečka Puss in Boots: The Three Diablos má na ČSFD 76 %. Je z roku 2012 a trvá pouho pouhých 13 minut. Hlavní hrdina – kocour v botách – je požádán princeznou, kterou stojí za to vidět (!!!), aby našel z její koruny ukradené rubínové srdce. Zlodějem je Le Chuchoteur – Našeptávač a jen „tři ďáblové“ vědí, kde se skrývá. Hravá koťátka trochu připomínají Alvina a jeho brášky chipmunky.

Kung fu panda slaví svátky (***)
Vánoční speciálek o dračím mistrovi kung fu – o pandě Po, která se musí rozhodnout, zda bude trávit svátky s tátou husou Mr. Pingem nebo bude hostitelem všech mistrů kung fu škol. Snímek je docela ucházející, jen je už předem jasné, jak to skončí a na to, že se jedná o vánoční speciál je to i trochu smutné. Na ČSFD má 62 % a uvádí se, že trvá 21 minut.

Pro ptáčky (***)
For The Birds je tříminutový snímek z roku 2000, který vytvořil Ralph Eggleston. Na ČSFD má 92 %. Je o tom, jak malí hašteřiví ptáci nechtěj kamarádit s velkým. Dokonce dostal Oskara za krátký animovaný film.

Sheep in the Island (*)
Devítiminutový snímek o zlé ovci a jakési obludě, které spolu uvíznou na pustém ostrově. Ani vtipné, ani hezké. Líbil se mi snad jen ten konec, kdy se obluda lechtala pírkem a chlupatou ovci to nešimralo.

Tučňáci z Madagaskaru: Vánoční mise (*****)
Tenhle půlhodinový snímek můžu vidět znovu a znovu. Poprvé jsem ho viděla snad kolem roku 2007 a hned mě nadchl. Někde se píše, že tohle je Madagaskar 4. No nevím, na ČSFD jsem ho nenašla. Tučňáci z pohádky Madagaskar vyrazili na výlet do města, aby pořídili dárek medvědovi, protože je sám. Přesněji – Vojín vyrazil a ostatní Skipper, Kowalski a Rico ho šli zachránit.