úterý 23. prosince 2014

Vánoční návštěva (***)

První vánoční „pohádka“, kterou jsem viděla ještě před Vánoci. Prvně jsem si říkala, že to bude nějaká blbost, ale když jsem se v programu dočetla, že moderátorka Carol Cartmanová (Tori Spelling) je krásná a bohatá, ale přitom nesnášenlivá, panovačná a nafoukaná a nemá ráda Vánoce a během Štědrého dne ji ve spánku krátce před její show v televizi navštíví duch zemřelé tety Marly a varuje ji, aby se začala chovat jinak, pokud nechce skončit stejně jako ona. A že jí v tom pomohou tři duchové, kteří se u ní v poledne zastaví.

Takže je jasné, že jde o trochu modernější povídku A Carol Christmas, jejímž původním autorem je Charles Dickens. Tento 92 minutový snímek z roku 2003 režíroval Matthew Irmas a na ČSFD získal pouhých 45 %. Domnívám se, že neoprávněně, protože ačkoliv jsem očekávala nehoráznou pitomost, bylo to dojemné a fakt dobré. Jasně, není to klasika, to ani omylem, ale jinak dobrý. Místo Timyho tu máme svobodnou matku Robertu (Nina Siemaszko), osobní asistentku Carol (jak vhodné jméno!!!), která se stará o svou čtvrnáctiletou dcerku. A duchové jsou příjemně klasičtí – minulé Vánoce, současné Vánoce a co bude někdy v budoucnu? Duch budoucnosti je suprovej, ten jeho výraz by fakt člověka vyděsil. Být na místě Carol, myslím si, že jsem se ocitla v hororu!

Sympatickýho chlapíka hraje Michael Landes, dále hrají: Gary Coleman, William Shatner, Dinah Manoff, Jason Brooks, Paula Trickey, Holmes Osborne, Holliston Coleman, Barbara Niven, Gage Golightly, David Chisum.

Zdroje:
http://www.csfd.cz/film/186018-vanocni-navsteva/

Žádné komentáře: