pondělí 26. května 2014

Motivace novým dnem

Něco jedinečného každé ráno začíná. Život na tebe volá: „Jsem nový den a tohoto nového rána ti daruji sebe. Jsem nepopsaný list a napjatě očekávám nový příběh, který na mne napíšeš, nebo obraz, který na mne namaluješ. Jsem tvůj hudební nástroj a toužím po melodii, kterou na mne zahraješ. Jsem hlas, který ti daruji, a těším se na píseň, kterou mnou zazpíváš. Radostně na tebe volám: „Udělej ze mne něco! Udělej ze mne něco krásného! Udělej ze mne to nejkrásnější, čeho jsi schopen! Ale nenech mne nevědomě, bez života a bez lásky minout. Neboť já jsem jen dnes, zítra už nebudu. Žij mě teď!“

BETZ, Robert Theodor. Chceš být „normální“, nebo šťastný?: Start do nového života a k novým láskám. Vyd. 1. Praha: Wolters Kluwer Česká republika, 2013, 167 s. ISBN 978-80-7357-966-1. (úvod knihy, str. 13)

Žádné komentáře: