pondělí 19. května 2014

Normální člověk spí a myslí si, že žije

Dovolte mi ocitovat kousek z knihy, která není tak dobrá, jako úvod, ale on sám stačí pro zlepšení nálady, nebo pro zamyšlení:

Nevím, jak tvůj život doposud probíhal a s jakým pocitem se ráno probouzíš. Ale domnívám se, že ještě nepatříš k těm, kteří jsou životem ve všech směrech nadšeni a považují ho za napínavou, vzrušující a úctu vyžadující záležitost. Jaké by to bylo, kdyby ses ráno probudil s myšlenkami jako: „Nádhera, smím  už zase jeden den na zemi žít v tomto těle! Jaké dary mě dnes čekají? Jaká setkání, doteky, zkušenosti a objevy budu smět dnes zažít? Díky, díky, díky za tento nový den! Děkuji tomu, kdo mě stvořil. Děkuji těm, kteří mě zplodili a vychovali. Děkuji všem, kteří mě tímto životem doprovázejí, dotýkají se mne, inspirují mě a postrkují. A děkuji sám sobě za tuto vzrušující cestu, kterou dnes zase půjdu, a za to, že smím pokračovat v tomto dobrodružství zvaném ,život člověka´.“

BETZ, Robert Theodor. Chceš být „normální“, nebo šťastný?: Start do nového života a k novým láskám. Vyd. 1. Praha: Wolters Kluwer Česká republika, 2013, 167 s. ISBN 978-80-7357-966-1. (úvod knihy, str. 13)

Žádné komentáře: