čtvrtek 30. dubna 2015

25. Bobřík „uloupených“ míst

Vytáhla jsem krabici s pohledy a pořádně ji prohrabala plus přičetla pár pohlednic, o kterých vím zcela jistě, že jsem je někomu poslala, takže jsem je ve své sbírce alespoň chvilku měla. Celkem mě překvapuje, kolik pohlednic měst mám, protože si obvykle kupuji spíš hrady, zámky, jeskyně a podobně.

Takže k dnešnímu dni jich mám 39, protože jsem se rozhodla nepočítat klášter Svatá Hora u Příbrami, což je myslím dobré. :-) Všechny pohledy jsou z míst, kde jsem sama byla a dovezla jsem si je odtamtud, nebo je někomu poslala. Ty, které jsem dostala od přátel z Ameriky, Belgie, Francie nebo Nikaraquy nepočítám.

Jak ale můžete vidět, psala jsem jen o málo z nich.

Aggtelek (Maďarsko)
Beroun: moje články Zajímavé květnové akce 2015, Berounský medvěd,
Bojnice (Slovensko)
Brno: celý štítek s 27 články (k 17. dubnu 2015),
Čáslav
Častolovice
Český Krumlov
Havlíčkův Brod: můj článek Havlíčkův Brod a prodloužený velikonoční víkend,
Istanbul (Turecko)
Jablonné v Podještědí
Karlštejn
Kostelec nad Orlicí
Lednice

Lenora: můj článek Putování Šumavou 2. část,
Levoča (Slovensko)
Lipnice nad Sázavou: moje články Povídání o hradě Lipnici,
Lomnice nad Popelkou
Loreto
(Itálie)
Makarská (Chorvatsko)
Malbork (Polsko 2022)
Markušovce (Slovensko)

Mladá Boleslav
Mondavio (Itálie)
Nižbor
Nové Údolí:
moje články: Šumava – krásná i divoká, Putování Šumavou 2. část
Paříž (Francie)
Pelhřimov: můj článek Hamty hamty…,
Plzeň: V roce 2014 jsme tam strávili prodloužený květnový víkend, a tak vznikla série článků, kterou je možno nalézt pod názvem Plzeň na pokračování. Přitom vysloveně Plzně se týkají jen: Centrum Plzně, Zoo v Plzni, Rozloučení s Plzní.
Pomposa (Itálie)
Praha: celý štítek s 50 články (k 17. dubnu 2015), 
Prachatice
Příbram:
Zde jsme strávili druhý prodloužený květnový víkend v roce 2014, takže článků je o ní a okolí také požehnaně. Rozcestník najdete v článku Příbram. A pokud vám jde o město jako takové, doporučuji podívat se na moje články: Příbramská kultura, Příbram - vážně blbě položené město!, Hornické muzeum Příbram  (1/2),Hornické muzeum Příbram  (2/2).
Regensburg (Německo)
Spišská Nová Ves (Slovensko)
Šestajovice: můj článek Neděle ve svíčkárně Rodas v Praze,
Telč: moje články: Telč, Muzeum techniky Telč,
Urbino (Itálie)
Vimperk
Vrchlabí:
můj článek Vrchlabí.

2 komentáře:

happy řekl(a)...

Máš koukám cestování v krvi. Když se budeš chtít rozepsat o některém navštíveném městě přimlouvám se za: Český Krumlov, Jablonné v Podještědí, Spišská Nová Ves, Lednice. Moc se mi tvoje cestovatelské články líbí a dělám si podle nich tipy co navštívit. Myslím že by jsi klidně mohla psát pro nějaký časopis cestovatelské okénko;-)

Angelika řekl(a)...

Jé, děkuju, to je moc hezký! :-) Asi bych to měla zkusit, ale chybí mi odvaha.