sobota 13. září 2014

13. září: Den pozitivního myšlení

Pozitivní myšlení mě už nějakou dobu láká, a když je dnes ten jeho den, řekla jsem si, že na něj alespoň nakouknu. Mám teď totiž jiné plány a témata. Ale k tomuhle bych se ráda vrátila, protože se mi zdá, že dost významně souvisí s tématem štěstí, kterým se právě teď také zabývám.

Jeden kamarád mi řekl, že by chtěl soukromé hodiny pozitivního myšlení. To by nebylo nic až tak divného, taky bych je chtěla. Pozitivního myšlení a dobře naladěných lidí je vždycky málo… a to musím říct, že mám na lidi ve svém okolí štěstí. A to ohromný!

Ale abych to dopověděla… to největší překvapení pro mě bylo, že ten kurz pozitivního myšlení chtěl ode mě. Jasně, nejspíš to byla jenom sranda, jenže mně to od té doby leží v hlavě. Žádné velké teoretické základy nemám, zato vím, že bych pořád ráda byla tím sluníčkem, jak mi už řeklo pár lidí. Líbí se mi nosit druhým do života štěstí a potěšení.

A jestli čekáte nějaké praktické rady, podívejte se do souboru O štěstí.

Žádné komentáře: