pátek 7. března 2014

Co mi hlava nebere (3): Beze mě nepoletíte!

Asi už jste to četli. Je to dneska na Novinkách. Ale já na to koukám, jako by byl apríl. Než to sem napíšu, radši se ještě podívám do kalendáře, třeba si z nás jen někdo vystřelil. Ale ne... nebo ne aprílově. Občas se stávají i věci, kterým se člověk zdráhá uvěřit. Málokdo si dokáže vymyslet takovou hovadinu, která se v životě stane. A nebo tak úžasný romantický příběh. Někdy si říkám, že kdybych popsala, co jsem slyšela nebo zažila - třeba o tom jak se dva lidi můžou seznámit - nejspíš by tomu nikdo nevěřil. Je to až moc náhod a romantiky. ;-)

A stejně podivně zní to, že Mahdí al-Amirí, syn iráckého ministra dopravy, nestihl letadlo, které na něj navíc šest minut čekalo, a tak vydal příkaz, aby mu v Bagdádu nedovolili přistát. A tak se i stalo s výmluvou, že probíhal úklid přistávací dráhy. Piloti se to dozvěděli po dvaceti jedna minutách letu, takže museli otočit a vrátit se do Bejrútu. Žádné další letadlo společnosti Middle East Airlines (MEA) už včera do Iráku nevyrazilo.

Úplně vidím, jak někomu vysvětluju, že nepřijdu na obchodní schůzku, protože syn ministra dopravy zakázal našemu letadlu přistát, když odletělo bez něj... Takovou pravdu bych si snad ani nemohla dovolit říct, aby mě neměli za blázna nebo za lháře... i když.... něco takového bych si vymyslet určitě nedokázala. A to si myslím, že mám bujnou fantazii.

Žádné komentáře: